Säännöt/Hinnat

Levin vapaa-ajanviettoasunnon säännöt:

1. Vapaa-ajanviettoasunto on tarkoitettu osaston jäsenten ja VR:n henkilökuntaan kuuluvien vapaa-ajan käyttöön. Vapaa-ajanviettoasunnon vaihtopäivä on maanantai. Vuokraus alkaa klo 13 ja päättyy klo 11.

2. Asuntoa vuokrataan viikoksi kerrallaan ja varausta ei voi siirtää toiselle henkilölle. Vapaa-ajanasunnon viikko hinta on korkean sesongin viikoilla 51-1, 8-17 ja 37-38 (ruska) jäsenille 500€, muille 700€.

Normaalisesongin viikoilla 49-50, 2-7, 18 (vappu) ja 25 (juhannus) jäsenille 350€ ja muille 550€.

Loput viikot jäsenille 250€ ja muille 400€.

Asunnon edelleen vuokraus on ehdottomasti kielletty.

Huom! Hintoihin ei sisälly vuodevaatteita/pyyhkeitä, mutta ne on mahdollista saada varauksen yhteydessä hintaan 20€/henkilö.

3. Kuluvana vuonna voi varata seuraavan vuoden viikkoja, periaatteella nopeat syö hitaat. Varmuuden vuoksi varaaminen on kielletty, varaus on sitova. Jos järjestelmää käytetään väärin, siirrymme varausmaksu järjestelyyn.

"Äkkilähdöt": jos varaus tehdään alle 4 viikkoa ennen haluttua varausajankohtaa, on hinta hieman alhaisempi. Korkean sesongin hinta on 100€ vähemmän ja normaali sesonki taas 50€ halvempi.

Lisäpäivät ovat 25€/pvä, olettaen että varauslistalla on tilaa.

4. Vuokraushinnoittelusta ja peruutusmaksuista sekä sääntömuutoksista, päättää osaston johtokunta. Johtokunnalla on oikeus ylivoimaisen esteen (tulipalo, vaurio tms.) kohdatessa peruuttaa varaus, tällöin varausmaksu palautetaan.

5. Varausmaksu pitää maksaa 6 viikkoa ennen varausta tai heti varauksen tehtyäsi, jos on lyhyempi aika varauksen alkuun. 4 viikkoa ennen peruutetusta varauksesta palautetaan puolet maksetusta varausmaksusta. Sen jälkeen puolet sairaustodistusta vastaan.

6. Avaimet luovutetaan varaajalle edellisellä viikolla, jolloin on oma varausviikko. Avain pitää noutaa Turun Rautatieasemalta, ellei muuta ole sovittu varauksien hoitajien kanssa. Avainta ei saa luovuttaa ulkopuolisille. Jos varaaja hävittää avaimet, on varaaja velvollinen kustantamaan uudet avaimet ja lukon sarjoituksen.

7. Vuokraaja on vastuussa vapaa-ajanviettoasunnosta käyttönsä ajan. Vuokraaja on velvollinen ilmoittamaan havaitsemistaan/aiheuttamistaan vaurioista vuokraajalle, joka ilmoittaa asian eteenpäin osaston johtokunnalle. Tahallisesti tai huolimattomuudesta aiheutuneista vahingoista vastaa vapaa-ajanasunnon vuokraaja.

8. Vuokraan kuuluu käyttöoikeus mökkiin, sen varustuksiin sekä lämpöpistokepaikka. Muu majoittuminen (asuntovaunu/-auto, teltta) on piha-alueella kielletty. Asunnon varustukseen kuuluu astiat, patjat, tyynyt ja peitteet.

Polttopuut, vesi ja sähkö sisältyvät vuokraan.

9. Lemmikkieläinten tuominen asuntoon on sallittu, mutta niistä peritään erillinen siivousmaksu. Siivousmaksu on 40€ ja lemmikit pitää ilmoittaa varauksen yhteydessä, että tiedetään ilmoittaa siivoukseen.

10. Tupakointi sisällä on kielletty!!

11. Siivous sisältyy vuokraan, mutta likaiset astiat pitää olla tiskattuna ja roskat pois vietynä. Takan käyttäjät huolehtivat että tuhkat poistetaan pesästä.

12. Jokaisen tulee kunnioittaa kanssaihmisten vapaa-ajanviettoa, niin sisätiloissa kuin ulkoalueella, käyttäytymällä asianmukaisesti ja huolehtimalla jättämiensä jälkiensä siivouksesta.

13. Mikäli vuokraaja aiheuttaa vakavaa häiriötä tai piittaamattomuutta vapaa-ajanviettoasunnossa tai sen ulkopuolella, voidaan vuokrasuhde purkaa. Jos vuokrasuhde joudutaan purkamaan, varausmaksua ei palauteta ja ko. vuokraaja ei saa 2 vuoteen vuokrata asuntoa.

14. Jokainen huolehtii että seuraavalle vuokraajalle jää vessoihin rullat wc-paperia. Kun astianpesukoneen pesuainetabletit loppuvat, ostetaan lisää.

15. Jotta kaikille jäisi hyvä mieli ja halu palata osastomme vapaa-ajanviettoasuntoon, on tärkeää että kaikki noudatamme sääntöjä mahdollisimman tarkasti.

16. Osaston johtokunta pitää oikeudet hinnan ja sääntöjen muutoksiin.